maandag 11 februari 2013

Thema indianen

Beste ouder(s),

Carnaval komt dichterbij… Daarom komt dit thema na de krokusvakantie aan bod. De focus wordt eerst op ‘indianen’ gelegd, daarna zal carnaval ook meer algemeen aan bod komen.

Wie heeft er leuke spullen in verband met indianen (boeken, tent, poppen, verkleedkledij, liederen,…) die we in de klas mogen gebruiken? Thematische spulletjes mogen steeds meegebracht worden naar de klas. Alles voorzien van naam aub.

Ik ben nog op zoek naar een indianentent (speelgoed). Kan iemand mij hierbij helpen? Indien u een indianentent heeft en wij deze eventjes in onze klas mogen gebruiken, zou u mij dit dan via e-mail kunnen laten weten aub? Zo weet ik dat ik mijn zoektocht mag staken…

Alvast bedankt en prettige vakantie!

Groetjes,

Juf Nathalie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten